×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Ford Mondeo 94 mod. Posisjonsbryter til kupevifte.

Mer
14 år 6 måneder dager siden #3371 av Mrsinder
Får nå per i dag ikke justert på hvor vifta skal blåse (gulv, vinduer, defrost, etc). Prøvde å innhente en ny bryter fra høggern, som jeg tydelig hørte styrte vakumet i bilen der nede og skulle fungert, men den fungerer altså like bra som den gamle bryteren. Hastigheten på vifta er i orden, den får jeg regulert.

Har rota bak bryterne og cd-spiller i hele dag (det er vakumstyrt dette opplegget) og kommet frem til at alle slanger er nødt til å være hele, siden jeg klarte å løsne slangen som går inn på bryteren og til en slags fordelersak på høyre side inni midtkonsollen. Da hørte jeg susing, og jeg kunne stenge for susingen med fingeren på T-stykket som sto på toppen her. Men bryteren vil ikke fungere.

I en periode tok det ganske lang tid før lufta blåste et annet sted når jeg stilte på bryteren. Men nå skjer det ingenting. Kan bare skru vifta av og på med justeringsbryteren.
Har fulgt ut alt av slanger som går fra pulse-air røra foran på manifoilden, bort til det fordelingsgreiene som sitter helt bakerst i motorrommet og inn til no enda mer fordelingsgreier inni midtkonsollen.

Alle slangene som er på vakumklokkene sitter også på. Det går 1 slange inn på hver sin vakumklokke (2 stk) og 1 ut av hver. Dette går da inn på bryteren igjen. . Hva i alle dager kan være galt da? Begge vakumklokkene? Hvordan får man isåfall testet dette?
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.077 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.