×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

bmw 535i 90 mod

Mer
14 år 9 måneder dager siden #3031 av lasen
bmw 535i 90 mod opprettet av lasen
hei har kjøpt meg ny bmw 535i 90 mod lurte på om noe har greie på kjølesystemet på denne bilen? bilen går varm.. trenger tips å råd??
Mer
14 år 9 måneder dager siden #3032 av Karl
Besvart av Karl i emne Sv:bmw 535i 90 mod
Det første jeg tenker på er vannpumpe og termostat

sirkulerer vannet?

Karl
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3039 av lasen
Besvart av lasen i emne Sv:bmw 535i 90 mod
vet veldig lite om det på grunn av han jeg kjøpte bilen av sa bare at bilen gikk varm..
jeg har vært ute å skrudd av termostaten virket ikke som den var som den skulle tenkte å bytte den aller først,, håper på det bare er den ... takk for tipset kjøpte bilen for 10000 gått 260000 men virker veldig strøken ikke noe upris det vel?
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3040 av Karl
Besvart av Karl i emne Sv:bmw 535i 90 mod
Virker som en grei pris :)

hvis det ikke hjelper med termostat bytte er det mest sansynlig at skovlene på vannpumpa er ødelagt er ikke så veldig dyrt og skifte

du kan finne ut om vannet sirkulerer ved og kjøre bilen varm (normal temp!!) så holder du en hand på den øverste radiatorslangen og en på den nederste. i starten skal den nederste være kald, men når bilen har normal temp skal de være ca like varme

for og teste termostaten kan du legge den i en gryte med vann og varme opp vannet for og se hvilken temperatur den åpner seg på

Karl
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3048 av lasen
Besvart av lasen i emne Sv:bmw 535i 90 mod
takk for tipsa det var bare termostaten som var gåen å veldig mye luft i systemet tok tid å lufte... hehe temperaturen holder seg stabil på midten...
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.131 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.