×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Passat som stinker

Mer
15 år 9 måneder dager siden #1793 av Isabellpus
Vi har en passat 98 mod som stinker helt utrolig når vi setter på air conditioningen. :angry: Jeg selv får vondt i hodet av den lukta.. men jeg vet at bilen har stått noen uker, om det bare er kupefilteret som må byttes eller om det er noe annet rart. Vi fikk bilen i går, men det lukta med en gang vi satte den på, og vi kjørte rundt i noen timer for å bli ordentlig kjent med bilen. lukta ble nesten verre med tiden. så vi skrudde av air conditioning og åpnet alle vinduene i stedet.. Er det noen andre som har opplevd det samme?
Alle råd taes i mot med åpne armer:laugh:
Mer
15 år 9 måneder dager siden #1809 av Bilmekanikeren
B) Lukta stammer fra Ac anleggets fordamper som ligger i varmeapparatet. Et vanlig problem med en meget lett løsning. Kjør innom et bilverksted der de forhandler en spray som skal rense opp i systemet for AC. Det er mange merker som forhandler dette men jeg har kun vært borti Forte og Tunap produkter. Dette er en spray som skal stå på gulvet ved hanskerommet, AC på fullt, resirkulasjon på, vinduer og dører lukket til det ikke er mer spray igjen. Bra løsning.:lol: :lol:
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.094 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.