×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Min Bil ble skadet under verksted opphold.

Mer
15 år 11 måneder dager siden #1605 av Cobra II Norway
Jeg har min skjeldrene veteran bil på verksted for, understells sandblåst/ lakkert og rustsveising av understell, motorrom innerskjermer fornt og bak.
Bilen hadde før innlevering hos verkstedet oppnådd 3 plass på en stor bilutstilling, og 4 x månedens bil på andre utstillinger og var utvendig meget pen med en flott original patina i lakken, dette ble også påpekt av verkstedet som skrev tilbale sitat “ en flott original patina vell vært og ta vare på” .

Etter /under at sandblåsing og rust sveising har vært utført har det oppstått lakkskader utvendig på bilens karosseri, ytterskermer utvendig, øvre del langs hele kanalene H.s og V.s. Mellomrom mellom forskjermer og dør samt på dørene, og i fronten og på panser og bakre støtfanger.
I første faktura er det spesifisert at bakre støtfanger er demontert fra bilen, men denne har også tydelige spor ette sandblåsingen og andre skader.
De har etter rustsveising tilpasset skjermer i fronten og da har det også oppstått flere lakk skader langs kanten på skjermene. Forskjerm H.s har en bulk og riper. Pyntelist rundt front rute har også blitt skadet og spriker ut fra front ruten ca 3-6 mm
Bakre skjerm V.s har forandret fasong/plassering og passer ikke lengre slik som den var når bilen ble levert, den spriker ut ca 5 millimeter fra kanalen.
Alle disse skadene har oppstått men bilen var hos verkstedet, og bilen står fortsatt der.

Er verkstedet ansvarlig for og rette opp alle lakkskader mm som har oppstått, og at de skal dekke disse utgiftene i sin helhet ???
Jeg ble på forhånd ikke informert om at dette arbeidet ville medføre lakkskader mm

Alle skader er dokumentert med bilder.

Kan jeg kreve at alt dette utbedres på verkstedets regning ?<br><br>Endret av Cobra II Norway, den 24/05/2008 17:39
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.093 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.