×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Kjølevifte på Toyota Camry -94, 2.2

Mer
16 år 1 måned dager siden #1343 av Muffin
Hei. Har spurt tidligere, men ikke fått svar da det finnes en tidligere tråd. Men den tråden har ikke gitt meg noe svar, så jeg prøver igjen. Jeg har nå fått tak i en brukt kjølevifte til radiatoren fra en bilopphugger. Vifta er montert, men virker enda ikke. Ved siste køkjøring, måtte jeg blinke meg ut av veien for nåla raste mot kokepunktet. Etter en stund kjørte jeg videre med varmeapparatet på full guffe og alle vinduer åpne :unsure: , og det hjalp jo litt da. Den slår seg rett og slett ikke inn. Nå har jeg ikke sjekket termostaten fordi selger sa at den var skiftet. Men i såfall, hvor sitter den? Og hvordan sjekker man at den virker? Hvor sitter sirkingen til vifta? Jeg har sjekket alle \"synlige\" vanlige sikringer i motorrommet, og ingen av de er gått. Er det noe jeg har oversett her? Det virker som kontaktene til vifta sitter godt i. Nå tror jeg ideene er brukt opp. Noen ideer om hva som bør sjekkes? Jeg har absolutt ikke lyst på køkjøring når været blir varmere :ohmy: Håper du kan svare fort. Jeg takker for svar.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.202 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.