×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

VW T4 1994 Hva styrer vindusheisene?

Mer
16 år 1 måned dager siden #1308 av kskybak
Vindusheisene sluttet å virke...Ingen defekte sikringer. Er det et relé eller hva?:(
Mer
16 år 1 måned dager siden #1315 av windigo2001
Jeg føler med deg, fordi akkurat det samme har skjedd med min Mitsubishi Spacewagon 2,0 GLXi aut 1993 mod. Har du sentralstyring til alle vinduene i venstre fordør? Min har det, og jeg har fått et tips om at det kan være i denne hovedbryteren- eller hovedmotoren feilen ligger. Defekt bryter/motor, eller dårlige kontakter. Jeg har ikke hatt tid til å sjekke dette enda men skal gjøre det i løpet av helga. Hovedmotoren vet jeg ikke hvor sitter, hverken på din bil eller min. Men det er nærliggende å tro at den sitter i døra der sentralstyringen sitter.
Mer
16 år 1 måned dager siden #1327 av windigo2001
Hei.

Har du funnet ut av vindusheisene dine? På min bil var det ganske enkelt dårlig kontakt/irring/kondens i sikringsboksen. Alle sikringene var hele, og når jeg plukket dem ut en for en, tørket og gjorde rent før jeg satt dem inn igjen, var plutselig alt i sin skjønneste orden. Prøv deg fram med sånne ting, kan hende er det bare en liten bagatell på din VW også :)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.531 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.