×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi A4, bremseskiver

Mer
16 år 2 måneder dager siden #1283 av Hønepøne
Hei!

Jeg har nå i ei uke hatt en forferdelig skrikende lyd i høyre fremdekk som jeg i utgangspunktet trodde var grus som hadde kilt seg fast. Jeg har tatt av dekket og vasket vekk det jeg kunne, men lyden er der fremdeles. Den er like ille om jeg kjører, svinger eller bremser selv om den av og til blir borte når jeg bremser. Lyden høres ut som metal mot metal. Spørsmålet mitt er om dette kan være noe annet enn grus og burde jeg få den til et verksted? Jeg byttet alle fire bremseskivene i fjor og har kun kjørt 8000km på et år.
Mer
16 år 2 måneder dager siden #1293 av Nick
Besvart av Nick i emne Sv:Audi A4, bremseskiver
Hei
Hadde samme problemet selv på min A6. Akkurat som det var noe som var løst. En høy metallyd. Vet ikke hva som kunne til dette, men den forsvant plutselig, og har ikke hatt antydninger til dette ettrpå. Hadde vært greit å visst om noen har samme problemet, og hva som i tilfelle forårsaker dette
Mer
16 år 2 måneder dager siden #1299 av Bilmekanikeren
:unsure: Etter min mening så skal alt som handler om bremser og sikkerhet på bil overlates til bilverkstedet. Jeg har sett så mange eksempler på feilmontering av bremser av uerfarne. Så få bilen inn på bilverkstedet og få sjekket om det er fastrustet calipper, fastrustete bremseklosser eller at det er andre årsaker til skrikelyden.B)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.118 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.