×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

ikke varme i zafira 1999-2000 mod

  • meszaros j
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 9 måneder dager siden #6756 av meszaros j
ikke varme i zafira 1999-2000 mod opprettet av meszaros j
Hei, jeg har en Opel zafira 1999-2000 modell,1.8 L ,bensin. Jeg får pokker ikke varme i varmeapparatet,iskald luft, og det tikker i varmeregistret der kjølevæsken lissom skal gå gjennom.
virker som det er en ventil som ikke åpner seg.
har tittet på ekspasjonstanken der vi fyller på kjølevæske, væsken sirkulerer ikke, det kommer ingenting i slangen for retur væske. virker som om væsken stopper inn til registret som skal gi varme i kupeen. hva kan dette være?
motortempraturen viser normalt, derfor skal jeg utelukke det er termostaten???
hva er den tikkingen? er det mulig det kan være en ventil der som ikke slipper igjennom den varme kjølevæsken inn i registret som skal lage den varme luften??? hvis den da ikke åpner seg ved at jeg skrur varmen på fullt, finnes d da en annen måte å få denne ventilen til å åpne seg,trenger varme!!!! Det sitter kanskje en el ventil mellom rør og varmeregister, hvordan få åpnet den evnt?
hvorfor sirkulerer ikke væsken, jeg er helt sikker på den stopper enten på vei inn i varmeregistret, eller på vei ut igjen. hvorfor??
Vær snill og hjelpe meg da det er håpløst å kjøre rundt med ei tulle på 3 år nå.
Moderator: Knut2009
Tid til å lage siden: 0.113 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.