×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Pollen filter ?

Mer
16 år 9 måneder dager siden #957 av Kent-e
Pollen filter ? opprettet av Kent-e
Heisann lurte på om dere vet hvor pollen fiteret på en audi a6 1998 mod og en passat 1999 mod Sitter,og om det er vanskelig å bytte på disse bilene?

Mvh Kent
Mer
16 år 9 måneder dager siden #965 av Raptor
Jeg kjenner ikke spesiellt de bilene der, men pollenfilteret du refererer til er egentlig mikrofilteret og det sitter vanligvis høyt og nært eller på torpedoveggen nærmest kupeen. En annen ting er at jeg anbefaler kullfilter istedet for de std. filtrene som leveres. Kullfilter er nok noe dyrere, men er det satt riktig i så er eksos utenifra et saga blott. Mange sier da resirkulering av luften? Joda, men også den må fornyes av og til. Det er ikke morro å sitte flere 10 mil med resirkulering om det er 4-5 personer i bilen. Husk at om du bytter dette filter selv så ta en fuktig klut og tørk av flaten der filteret ligger an mot da det kan ligge mye smuss og sand der som kan gjøre at filteret ikke tetter helt.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 8 måneder dager siden #1070 av vwpassat_tdi
Besvart av vwpassat_tdi i emne Sv:Pollen filter ?
Hei, på Passat 99 mod sitter pollenfilteret rett ved torpedoveggen, på passasjersida.Tror det er to skruer så kan du dra ut filteteret. På A6 vet jeg ikke, men tipper rundt torpedoveggen/frontruta...
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.093 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.