×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Lufttrykk?

Mer
16 år 9 måneder dager siden #955 av Kent-e
Lufttrykk? opprettet av Kent-e
Hei jeg kjører en Audi a6 og den har 225/50/16, lurer litt på hvordan lufttrykk jeg skal ha i dekkene forran og bak?

Mvh Kent
Mer
Mer
16 år 9 måneder dager siden #983 av Raptor
Selv har jeg en BMW 5 serie touring. Dekkdimensjonen er 235x45x18.
Har bestandig synes at mine BMW'er har slitt dekk på skuldra uten forklaring - dette på alle 4 dekk.

Dette irriterte meg fra tid til annen. Her om dagen så ringte jeg min dekkleverandør som egentlig har gitt forskjellige dekktrykk allt etter som hvem som svarte der. Her om dagen fikk jeg snakke med en av sjefene som jeg hadde tiltro til. Vedkommende sa at på våre veier ver en har slitte og dype furer der bilene kjører så må du/jeg ha dekktrykk på 40 pund..Hææææ sa jeg..
Gjør ingenting. Dette for an den ikke skal ligge å ri på veiskulderen..I går kjørte jeg innom stasjonen der jeg etterfyllte fra 32 pund og opp til 40. Vel bilen ble litt hardere på dekkene, men å styre for seg sjøl var borte. Det vil si den søkte ikke mer - så da så. Dette må jo bare gå ut over stabilisatostag over tid..Nei..våre veier er for dårlige til den slags dekk. Neste sommer så bytter jeg felger og dekk til noe mer smalere så får det kometiske være kosmetisk...

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.101 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.