×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Volum bagasjerom

Mer
17 år 2 måneder dager siden #684 av T3
Volum bagasjerom opprettet av T3
Noen som vet om det er forskjellige metoder for å måle volum på bagasjerom? Jeg vurderer ny bil og er på utkikk etter SUV med god bagasjeplass (noe som er en sjeldenhet..). Når jeg leser f.eks. spesifikasjonene for nye Mitsubishi Outlander og Peugeot 4007 (som er samme bil, bygget av Mitsubishi), så har Outlander bagasjerom på 771 liter, mens 4007 har 510 (begge som 5-seter). Dette synes jeg er veldig merklig da det er samme bil i litt forskjellig innpakning. Har også sett på Hyundai Santa Fe. På den står det at volumet er på 774 liter. Jeg har sett dette bagasjerommet og det er ikke like stort som i bilen jeg har, Opel Vectra stv, 2004, og i Vectraen er det oppgitt 530 liter. Jeg blir en smule forvirret av dette. Er det noen som har svar på dette :?:
Mer
17 år 2 måneder dager siden #685 av ivar
Besvart av ivar i emne måling av bagasjerom
sjekk ut denne addressen.det blir for mye å skrive for dette var innvikla greier . www.dinside.no/php/art.php?id=93758
Mer
17 år 2 måneder dager siden #692 av T3
Besvart av T3 i emne Re: Volum bagasjerom
Blir jo veldig vanskelig å sammenligne bagasjeromvolum når det er så mange forskjellige måter å måle dette på... Takk for linken ivar :!: :D
Mer
17 år 2 måneder dager siden #697 av ivar
Besvart av ivar i emne bagasjerom
du får ta med barnevogna når du skal teste ut bagasjeromstørrelse.det virker litt sånn at biler med stort bag.rom har dårligere plass til føttene i baksetet og vice versa.
Mer
16 år 10 måneder dager siden #911 av Raptor
Noen bilfabrikanter måler det kvadratisk (lengde-høyde-bredde) Det er jo det som er interessant. Andre måler det med alle kroker og kriker. Ville forholdt meg til de kvadereatiske mål.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.125 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.