×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Verksted i Tyskland

Mer
13 år 9 måneder dager siden #3925 av tmesna
Ser ut til at toppakningen, eller det som verre er, er skjedd med motoren på min Toyota Avensis Verso TDI 2004. Bruker olje og det er vann i olja, men kjørbar stand uten for mye røyk. Toyota i Norge beregnet kostnaden på reperasjonen til mellom 30-90000,- Kanskje dette vil bli en del billigere i Tyskland. Er det noen som har et tiips om et aktuelt verksted i Tyskland som kan fikse eller bytte motot?

Mvh
Tore M
Mer
13 år 9 måneder dager siden #3926 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:Verksted i Tyskland
Hei! Jeg kjøper den på 30 000,- men ikke 90 000,- Da må det være fabrikkny motor Toyota regner på. Å overhale toppen er ikke i nærheten av den prisen.

Etter all sannsynlighet ut i fra det du beskriver så er det toppakningen. Toppen må av og som regel rettes. Dette siste gjøres som vanlig fast rutine. Du nevner ikke hvor mye bilen har gått. Er den gått over 200 000 km så ville jeg vurdert byttemotor med lav km. Se også her: www.bruktbildeler.com Det kan lønne seg å få en ny byttemotor uten at det koster skjorta. Sannsynligvis kommer du da mot et beløp i Norge komplett montert på 30 - 40 000,- ferdig montert evt. kodet.

Her er Toyota Germany
www.toyota.de/index.aspx

Lykke til.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.090 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.