×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Lufting av dieselbil

Mer
18 år 5 måneder dager siden #167 av lars_kr_l
Jeg har en WV Vento 1.6TDK, 92 mod. Har hatt av lokket på dieselpumpa for å bytte noen oringer. Har satt alt sammen igjen, men får ikke start. Jeg lurer på hvordan jeg skal lufte systemet på denne bilen. Eventuelt noen andre tips.

Mvh frustrert.
Mer
18 år 5 måneder dager siden #174 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne Lufte dieselbil
:shock: Du er jaggu tøff som tør å åpne en dieselpumpe! Det er forbudt å røre noe sånt på grunn av at det er så fryktelig lite som skal til for å ødelegge pumpa! Er du heldig så gjør det ikkeno og da kan du få en til å kjinne imens du åpner mutteren på dieselrørene ved dysene til dieselen kommer støtvis ut. Ellers så kan du kjøre litt trykkluft i tankpåfyllinga til dieselen kommer ut i røra ved kjinning :roll: !
Mer
18 år 5 måneder dager siden #178 av lars_kr_l
Besvart av lars_kr_l i emne Lufting av dieselbil
Takker for svar men har allerede prøvd alt dette. Har også prøvd med startgass å da starter og går den så lenge j mater på med gassen.Den suger bare luft fra filtere. Har prøvd å fylle filtere opp me diesel. Tanken er full. Den gikk som bare det før j bynte å fikle me pumpa. Skulle kansje ikke rørt den. :( Kansje noen der ute har vært borti samme probleme... Tar imot alle tips.
Mer
18 år 5 måneder dager siden #181 av Grumle
Besvart av Grumle i emne Re: Lufting av dieselbil
hei hei :)
kjøpte en caddy bensin som jeg satte inn en diesel motor i.
Fikk samme problemet som deg, så tok med en kompis og taua bilen
til den starta.. men det tok laaang tid.
Er ikke helt heldig å bruke startgass på en diesel motor btw ;)
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.309 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.