×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

polo `92 1,3l - vil ikke starte..! hjelp...?!!

Mer
15 år 2 uker dager siden #2843 av andysjefen
min ikke lenger så sjarmerende polo døde helt ut av det blå og er fremdeles død. dvs, den startet og var så vidt kommet i bevegelse da det plutselig var slutt. batteri er fint, starteren går.. hadde samme problemet for ca. ett års tid siden.. kjøpte ny coil, nye plugger og hele smørbrødet.. men ingen endring allikevel. helt tilfeldig glemmer jeg tenninga på og da mens jeg fikler rundt den kabelbunten til forgasser osv så hører jeg no rare lyder.. nesten som lyden av en fjernstyrt bil når du svinger frem og tilbake på kontrollen.. hvis noen skjønner hva jeg mener :) hehe, anyways, litt forundret setter jeg meg i bilen og brooom, brooom sa onkels bil.. helt til nå. hva faen er det for no..?! skjønner faen ikke en jævla dritt av det her. strøm inn til coil og starteren går.. den bare tenner faen ikke liksom.. hehe, noen gode råd.? lite greie på å skru bil og det her orker jeg snart ikke mer :)rakk en meter ut av parkeringsplassen før den slokna nå. sikkert ikke mest lettvint forklart dette her, men noe huldter i bulter blir det
etter å skrudd på den bilen der..

hjelp anyone..?


på forhånd takk ;)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.075 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.