×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Nissa Primera 2,0 slx 92 mod.. bruker bensin.....

Mer
15 år 2 måneder dager siden #2559 av stinemor2
Den spytter ut svart eksos når jeg starter den, og den er kald..:dry: samtidig så må jeg ruse den mye for at den ikke skal dø igjen for meg.
Er bare når den er kald..
også bruker den så mye bensin...:angry: den stod litt over rød også startet jeg den og lot den stå litt på tomgang et par minutter, da jeg kom ut var den Skåltom for bensin... så måtte dra med en annen bil å kjøpe på kanne...
jeg fylte da på 20 liter (og da viste den halvtank) og da fikk jeg kommet meg 100km til den var på rød igjen.....:blink: og reservetanken er på 5liter.

hva er problemet med den??:S har nettopp kjøpt den, og den lugger litt når jeg speeder, og slipper speeden, men ike noe sånn veldig, så vet ikke om det har noe å si..

motorcheck lampa lyser også forresten... :pinch:

også er radiatoren litt hullete... men merker ikke noe på temperaturen eller noe da..:whistle:

ja, også er motoren oppi og rundt litt oljete ja..:whistle:
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2564 av Calibra
Hei

For å starte med begynnelsen, så kan det nesten høres ut som om den får feil blanding luft/bensin.

Og om motorlyset lyser, så bør du få den på verktsted og få den lest av, de kobler til et spesielt apparat og da ser de hvor feilen ligger.

Tankmåleren din er antageligvis feil, og ikke glem at den minker fort på slutten.

Hullete radiator ? Prøv å fylle på litt kanel, det tetter små hull. Helt sant.

Oljesøl på en så gammel motor trenger ikke være noe galt, kanskje et toppdekselpakning eller noe.

Du kommer ikke forbi !!
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2565 av stinemor2
Åh :cheer:
takk for svarB)

Nå skal den på verksted i morgen så a finner vi jo utav det;)
du kan liksom lukte på den at den stooorbrenner bensin, så håper de kan fikse det lett:laugh: (og bilig:blink: )

Takk for svaret:woohoo:
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2566 av stinemor2
radiatoren har faktisk fysiske hull, dwe må \"dingsene\" har liksom detti av mange plasser.. :/
Mer
15 år 4 uker dager siden #2737 av stinemor2
åneei du, den var ikke feil, bensinen rant rett igjennom, BOKSTAVELIGTALT;)
og den fikk ikke blitt lest av fordi de ikke fikk kontakt med hjernen..

solgte bare shitet...:P
Mer
14 år 10 måneder dager siden #2952 av lamdasond
klips klaps bare en japsB)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.138 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.