×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

ikke liv i golfen 90 mod gl 1,8

Mer
15 år 5 måneder dager siden #2167 av oraber
hei nettopp kjøpt meg en golf 90 mod, den starter ikke for når jeg skal skru på tenningen er det lys der framme men da jeg skal dra nøkkelen ett hakk til for å starte dri... dør lys å lamper helt ut ingen lyd ifra starter eller innslaget, hva kan være galt???
Mer
15 år 5 måneder dager siden #2228 av sachsxtc
Første jeg ville gjort var å prøve å koble på hjelpestarter. Hvis det ikke skjer noe da, så ville jeg tatt en skrutrekker over innslaget på starteren og til pluss på starteren. Jeg pleier å bruke en skrutrekker. Men husk å bruke skrutrekker med gummiskaft;)
Mer
15 år 5 måneder dager siden #2248 av oraber
det har jeg nå gjort, men starteren slår ikke rundt, den er defekt tror jeg. men da jeg vrir om på nøkelen for å starte den, slukker alle lys i dasjen å lysa forran, trur det er en overledning eller kortslutning, men har oxo prøvd å starte den med å taue den nesten 2 kilometer, men ingen reaksjon. skjønner ingen ting...glad for all hjelp jeg kan få...
Takk:dry: :unsure:
Mer
15 år 5 måneder dager siden #2250 av sachsxtc
kanskje du kan prøve å gå over jordingsledninger og plusskontakter på iallefall lade og startersystemet? hehe, si ifra hvis du finner ut noe:) hvis ikke starteren slår inn når du brokobler med en skrutrekker er den iallefall defekt...
Mer
15 år 5 måneder dager siden #2267 av Pekkaen
sjekket om det er nok strøm på batteri ? har den stått i lengre tid så kan batteriet være gåent, få målt batteriet eventuelt prøv og starte med startkabler/startpakke ?
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.118 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.