×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi 100

Mer
16 år 7 måneder dager siden #1128 av marius
Audi 100 opprettet av marius
Hei.
Har en audi 100, 2,0 E, 91-modell. Den vil plutselig ikke starte. Har løsna på niplene på bensinpumpa, og der kommer ingenting ut. Ellers har jeg sjekka etter gnist på pluggene, men denne mangler også.
Er det noe relê, evt sikringer e.l. som kan være defekte? Og hvor ligger disse? Bilen har gått 315.000 km.
Noen som har peiling?

Tok vekk noen ledninger/koblinger og satte tilbake på bensinpumpa. Bilen starta da,men går veldig ujevnt på tomgang. Spesielt før den blir driftsvarm. Noen med samme problem/tips??<br><br>Endret av marius, den 20/09/2007 11:04
Mer
16 år 7 måneder dager siden #1138 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne Sv:Audi 100
:cheer: Jeg tipper at bensinpumpe er dårlig eller det er mye smuss i tanken og bensinsystemet forøvrig. Tok du vekk ledningene til bensinpumpa og satte dem på igjen? I såfall vil det kanskje riste så mye i en defekt bensinpumpe at denne begynner å gå igjen men med mindre trykk slik at motor ikke går som den skal. Få noen til å måle bensintrykket og sjekk om bensinpumperele bør skiftes.;)
Mer
16 år 7 måneder dager siden #1152 av marius
Besvart av marius i emne Sv:Audi 100
Joda. men røska i ledningene og kobla fra her og der, men det gikk ikke før dagen etter. skulle da måle om bensinpumpa fikk spenning, men mens jeg stod med koblinga ihanda starta bilen. I dag stoppa den igjen, men starta 5 minutter etterpå. det var kona som kjørte da, så jeg fikk ikke sett på noe. nå går den som normalt igjen. ho sa at den begynte å fuske. Kan nok være rusk i fuelen eller kondens.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.124 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.