×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Rattkontroll adapter

  • Daniel89
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 2 måneder dager siden #6192 av Daniel89
Rattkontroll adapter opprettet av Daniel89
Har nettopp kjøpt meg ny 2DIN spiller til bilen min, men skjønner meg ikke helt på rattkontroll tilkoblingene. Spilleren er klargjort for rattbetjening, men etter som jeg har skjønt så trenger jeg en rattkontroll interface, som konverterer signalene før de kommer til spilleren.
Men, jeg har kjøpt meg en billig EONON spiller og er ingen interface som er laget spesielt til denne som til de mest kjente merkene. Så jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe?

Det står i brukermanualen til spilleren at bilen må være tilrettelagt for analoge til digitale signaler. Thats it... På kabelen ut av spilleren er det en ground kabel og 2 stk som er merket AD som skal til rattkontrollerne. Bilen er en SAAB 9-5 2002 modell. Det jeg stusser litt på er at på interfacen til de andre spillerene står det at den omformer fra can signaler TIL analoge signaler, mens i brukermanualen min står det at den skal ha digitale signaler. Kunne det vært mulig og koblet til uten interface? Funker can signaler som digitale?

Takk for svar hvis det er noen glupinger som har råd
  • bull
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 2 måneder dager siden #6197 av bull
Besvart av bull i emne Sv: Rattkontroll adapter
Det høres ut som om du skal kunne koble till rattkontrollene uten noe form for omformer. Du skal vel ha et stikk til overs etter du har koblet til spilleren
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.076 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.