×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Golf III 2.0 GTI 8V 225.000km: kondens?

  • Fjerstad L H
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 3 måneder dager siden #11911 av Fjerstad L H
Golf III 2.0 GTI 8V 225.000km: kondens? opprettet av Fjerstad L H
Hei! Har nå hatt min golf i litt over 1 år, og den har vært grei, bortsett fra akkurat dette, og nå sliter det på tolmodigheten. I fjor, rundt oktober/november når tempt går under 0 grader første gang, fikk jeg fusk, og til slutt,etter noen dager til og fra jobb, full stopp. Det skjedde etter bilen hadde gått seg noenlunde varm(ca 70grader). Den gang da fylte jeg full tank, hadde på kondensfjerner, og etter noen runder på starteren, begynte den å harke seg i gang igjen. Siden ble problemet borte, helt til i år, samme tid. Trodde det var kondens på tanken, men etter å ha fylt på kondensfjerner på full tank, hjalp det ikke. Og nå stopper bilen helt og totalt når den bli varm, og vil gjerne ikke starte dagen etter en gang! men jeg lot bilen stå i flere dager så starten den med en eneste gang!

Har ikke noe mye mer enn generell viten om bil, men har gjort en del søk, og det som går igjen er kondens i fordeler, evt noe eir rundt denne(?). Så var det noen som nevnte noe varmluftsinntak, men jeg forsto meg ikke på dette noe særlig.

Blir jeg nødt til å levere bilen rett på verksted, eller er det noe jeg kan sjekke først?

svar mottas med takk!
Mer
8 år 3 måneder dager siden #11912 av Knut2009
Hei.
Jeg tror du må levere den inn på verksted.
Det er sannsynlig at du har en feil i tenningssystemet.
Det kan være i fordeler, en føler eller et annet sted i systemet.
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.277 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.