×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

VW golf Gåen toppakning og stopproblemer

  • Skjæret J A
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 6 måneder dager siden #11300 av Skjæret J A
VW golf Gåen toppakning og stopproblemer opprettet av Skjæret J A
Antall kilometer: 240047

Modell: GOLF 1,6 105 HK HIGH STV. Bensin med kjøling.

Hallo.

Jeg har et spørsmål gjelder en VW golf 2000-modell hvis noen veit svaret.

1. Bilen hadde noen merkelige start og stoppproblemer i fjor høst.Det verken var batteri eller sikringer som årsaken ifølge Falken når de transporterte den til verkstedet(De fikk heller ikke start på den ved hjelp av kabler). Tilslutt så viste det seg at det var noen i elektronikken som stemte. En dårlig kontakt ifølge verkstedet tilknyttet tenninga som sørget for full stopp. Husker riktignok ikke helt hva de sa mer om akkurat. Uansett, et familimedlem lånte bilen nylig og den kvelte helt plutselig på langtur. Ikke noe motorproblemer tilsynelatende. Men den kunne fortsette å kjøre som vanlig etterhvert etter en pause. Hva kan dette skyldes?(Min erfaring er at den virker strømtom og slukner, men at den pluteselig våkner til live igjen) Kan det være et dårlig batteri?

2. Når bilen skal startes og jeg prøver å ruse litt så slipper den ut jækla mye hvit eksos. Det siver ut mye hvitrøyk bilen står i tomgang, men forsvinner når jeg kjører igang. På asfalten kan jeg se at det blir igjen svarte store flekker akkurat i det bilen slipper ut masse hvit røyk. Det lukter også noe av , noe forbrent. Kan det være topppakninga i bilen som er defekt?
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.145 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.