×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi A4 B8 2008 model merkelig susely

Mer
13 år 5 måneder dager siden #4085 av ingenn
Hei

Noen her som vet,hva som kan vere galt,eller hva eg kan gjøre.
Gå til et annen verksted og se om dei finner ut av det,men da må eg betale det selv.Garantien gjelder vel bare på Audi sitt verksted.

Bilen har eg hatt på Audi verksted(Minde Bergen):evil: :evil:,4 ganger nå,uten at dei har funnet feilene.Det er ingen Feilkoder på motoren,turboen har dei trykktestet,ingen ting galt der.

Har hat med meg en mekaniker fra verkstede,får å teste bilen,
mekanikeren hørte ingen suselyd,når vi var ute å kjørte.Mekaniker var helt idiot,spør du meg.+ det med nykkingen det var helt normalt sa han,fukt mellom clutch sa han,og tilbude meg en ny clutch.Da vi kom tilbake til verkstede,så sa en annen mekaniker at det kunne vere noe galt med sensore på motoren,det med nykkinga da.eg ble så forbannet på dei,at eg bare gikk der fra.

Garantien på bilen,går ut i 2011

De sier at dei kan ikkje gjøre noe med de,men noe må jo de vere galt.


Har fått en merkelig suselyd i bilen min,det er en Audi A4 B8 08 model.
Når eg kjører og trykker inn gassen,så hører du en sånn suselyd,nesten hele tiden,ganske irriterende lyd.

Suselyden er ikkje der,når bilen står i fri(trykker inn gassen),men når du begynner å kjøre,så kommer det en suselyd,helst i 4 til 6 gir.

har også et annen problem med bilen.

Når Motoren er hel kald,så er det av og til bilen nykker,når du løser den ut i 1 gir.Det skjer bare av og til.Etter ca 1500 meter så er den nykkingen vekke.Nykkingen kommer bare når du stopper opp bilen og så løse den ut i 1 gir.(før 1500 meter)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.078 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.