×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Opel Astra Registerrem

Mer
12 år 7 måneder dager siden #4563 av 427engine
Hei. Har nettopp vært på verksted og skiftet registerrem, vannpumpe, løpehjul og strammehjul. Etter at alt dette var byttet så kunne jeg høre hvine lyd etter at jeg kom opp i 60 km i timen.
Hva kommer dette av? Jeg hører ingen hvinelyd når jeg setter giret i fri posisjon og akselerer. Det er kun når jeg kjører altså. Jeg har vært tilbake til verkstedet og de kunne høre hvinelyden etter å ha prøvekjørt bilen, men de sier at dette ikke kan være registerreima men at det er noe annet som hjulelager. Som sagt denne lyden var ikke der før regreima ble bytta. Nå er jeg fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Bilen er en Opel Astra stv 1,6 bensinmotor og 2000 mod. Km stand 184000.
Mer
12 år 7 måneder dager siden #4583 av PloosB
Besvart av PloosB i emne Sv:Opel Astra Registerrem
Hei

Kan være strammehjul kjede som ikke er strammet til nok

url=http://clk.tradedoubler.com/click?p=238342&a=1063462&g=21327120 [/url] Her finner du bildeler til best pris..........
Mer
12 år 7 måneder dager siden #4588 av Knut2009
Hei.
Som du sier så er det ingen unormal lyd når bilen står stille og du ruser motoren. Da har det ikke noe med registerreima å gjøre. Det kan være dekkene, hjullager eller girkasse. Sjekk dekkene først. Jekk så opp bilen og kjenn etter slakk i hjulene. Sjekk at det er olje nok i girkassen for sikkerhets skyld så den ikke havarerer.
Moderator: Knut2009
Tid til å lage siden: 0.124 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.