×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi A4 2001 blandingsforhold.

Mer
13 år 6 måneder dager siden #4019 av bjoering
Hei , jeg gikk til innkjøp av en Audi A4 2001 mod (2001-2005)2.0 bensin (130hk) forrige måned. Siden jeg kjøpte bilen har motorlampen lyst, så jeg bestemte meg for å ta en diagnose test av bilen.
På diagnose testen fikk jeg beskjed om at varsellampen lyste pga av for mager blanding , varsellampen ble deretter kvittert.
2 dager senere fikk jeg varsellampen tilbake, dette kjørte jeg med frem til service som var ca uke senere.
Her fikk jeg dette verkstedet til å ta en ny diagnose test, her viste testen altså at blandingen var for feit, her ble også varsellampen kvittert bare for å komme tilbake samme dag på vei hjem fra verkstedet=)
Samtidig virker det som om bilen er veldig sen på å falle på turtall etter den har blitt ruset opp, noe som riktignok ikke er noe stort problem, men det kan jo være at disse problemene kan henge sammen.

Noen som har vært borti lignende problem før, eller har en formening om hva det kan være?

Må også nevne at bensin og luftfilter samt plugger ble byttet, uten at det har hjulpet.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.105 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.