×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Skifte registerreim på hiace 96mod 2,5d

Mer
14 år 7 måneder dager siden #3106 av enkar
Heisan! lurte på om noen hadde noen gode råd på hvordan jeg skal greie å løsne mutter/bolt på veivhjulet, den sitter som f og jeg får dermed ikke av deksel før hjulet er tatt av, Håper og takker for svar.Mvh enkar:unsure:
Mer
14 år 7 måneder dager siden #3107 av Karl
Sett den i gir og varm bolten/mutteren med varmepistol etc (Du bør kansje ikke varme for mye det kommer ann på om du kan smelte/ sprekke noe)

Hvis det er en mutter kan du smelte stearin fra stearinlys indtil mutteren:) Stearin kryper inn rundt gjengene og det fungerer!

Dette har jeg selv prøvd på 2 rustne bolter som vi var 3stk og prøvde og løsne, men ingen greide det. jeg fant stearing varmet opp boltene og holdt steainlyset indtil. Jeg hadde egentlig ikke tro på det, men det funket:woohoo:

Karl
Mer
14 år 7 måneder dager siden #3108 av enkar
hei! takker for den med å varme opp bolten, men det ser dessverre ikke ut til å hjelpe, noen andre som har noen forslag?Mvh. enkar
Mer
14 år 7 måneder dager siden #3110 av enkar
Løsnet Bolten på den brutale måten (ikke å anbefale)satte 19mm pipen i bolten og kilte skralen mot stålbjelke i bunn av bil så et forsiktig lite kjinn så var den løs, har brukt bilen i kveld etter skifte av regreim alt ok.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.103 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.