×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Tulleinnlegg mm.

Mer
12 år 2 måneder dager siden - 12 år 2 måneder dager siden #6188 av Raptor
Tulleinnlegg mm. opprettet av Raptor
Forumet har muligheten at brukere skriver uten registrering. Og registrere seg koster lite. Og ikke registrere seg viser liten seriøsitet mener jeg. Registrerte innlegg besvares iallfall FØRST av meg der jeg er ansvarlig for den gruppen der jeg er moderator. På et registrert innlegg finner også brukeren letter igjen sitt eget spørsmål/svar. Der jeg har en anelse av at innlegget ikke er seriøst (tulleinnlegg) slettes det automatisk av meg eller forblir ubesvart. Noe av dette har desverre forekommet. Det fremkommer ofte spørsmål som du lettere og raskere får svar på om du ringer merkeforhandler osv. enn her. Dette for at vi jo ønsker svaret raskest mulig uansett kilde. Vi som sitter som moderatorer her sitter ikke her 24 timer som opplysningen 1881.. Det kan i noen tilfeller ta fra timer til dager før du får svar. I mine grupper svarer jeg så godt som mulig er. Mangler jeg svar oftest p.g.a manglende opplysning så uteblir svaret. Godt skrevet/formulerte problemstillinger er ofte en fryd og løse. Jeg har sagt at er det som jeg kan av og til se...i denne ordlyden.. "bilen rykker" Hva kan årsaken være..? Disse forblir uløst/ubesvart av meg. Derfor er en bedre begrunnet forklaring bedre enn et antagende svar. Biltype, årsmodell, bensin eller diesel, km-stand er også god informasjon for et godt svar. Mine grupper som jeg er moderator på så får jeg også automatisk email om spørsmål kommer inn med det samme de er postet og disse besvares oftest ganske så raskt. Ha en fin dag. :-)

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
12 år 2 måneder dager siden - 12 år 2 måneder dager siden #6190 av PloosB
Besvart av PloosB i emne Sv: Tulleinnlegg mm.
hei

støtter ditt innlegg her

Men de fleste uten registrering har seriøst innlegg, nok informasjon i innlegg mangler på svært mange

url=http://clk.tradedoubler.com/click?p=238342&a=1063462&g=21327120 [/url] Her finner du bildeler til best pris..........
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.096 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.