×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

dekning av leiebil

  • regine.
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden #5991 av regine.
dekning av leiebil opprettet av regine.
Hei!
Min citroen har nå stått på verksted i over to uker, og det blir minst en uke til. Verkstedet har slitt med å finne ut hva feilen er, og har bestilt feil del, og har nå bestilt nye deler, for de tror de vet hva feilen er. Det er uansett en garantisak, og jeg skal ikke betale noe for dette. Men, hvor lang tid må det gå før enten verkstedet eller Citroen dekker leiebil? Jeg er helt avhengig av bilen, av ulike årsaker, og et verksted kan vel ikke dra det ut så lenge?! De snakker om at hvis det går 5 dager fra delen bestilles til den ankommer, så vil de dekke leiebil. Problemet oppstår for meg når det er feil del, og jeg må vente enda en omgang på flere deler. Kan lure på om verkstedet vet hva de driver med...Hva gjør andre verksteder i slike tilfeller?
Mer
12 år 3 måneder dager siden #5992 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv: dekning av leiebil
Her ville jeg gått på verkstedet siden det er de som har gjort feilen. Sjekk også med forsikringen din. Kanskje det er muligheter med leiebil der. Det er ofte at også verkstedene har låne/leiebil men i ditt tilfelle ville jeg stått på at verkstedet dekket leiebil om ikke ditt forsikringsselkap gjorde det.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.090 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.