×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

bensinpumper bakteriebombe

  • 1982
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 5 måneder dager siden #5232 av 1982
bensinpumper bakteriebombe opprettet av 1982
forskere ved Universitetet i Arizona gjort en undersøkelse som er litt bredere i sitt nedslagsfelt: Hva er egentlig det mest skitne vi tar på i det daglige?

Undersøkelsen konkluderer med at bensinpumper trolig er det aller verste du kan ta på i løpet av en dag.

71 prosent av bensinpumpene som ble undersøkt ble definert som «highly contaminated» med den typen bakterier som oftest blir satt i sammenheng med sykdommer.

Og skal vi være helt ærlige overrasker det oss ikke: Tenk på alle som tar på en bensinpumpe i løpet av en dag, opp mot sist gang du så en bensinstasjonsansatt faktisk vasket håndtakene...

At mange etter å ha fylt tanken går inn på bensinstasjonen for å kjøpe seg hamburger, det er ikke helt optimalt.
Mer
12 år 5 måneder dager siden - 12 år 5 måneder dager siden #5234 av Raptor
Hmm..Ville vel heller satt handlevognene på butikker i båsen som nummer 1 eller paralellt med bensinpumper. Faktisk har jeg sett flere ggr. Essostasjonen her vasker pumper og håndtak.
Dessuten har jeg spray i bilen for å bruke i de ekstreme tilfeller som jeg bruker på hendene etter å ha vært i butikker eller tatt på handlevogner. Anser ikke dette som noe problem for meg. Har ikke hatt influensa eller omgangssyke på 4-5 år. Verstingene kan jo også være dørhåndtask på toalett på kjøpesentre.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.202 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.