×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Ford Mondeo hjuloppheng

  • bublego
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #4705 av bublego
Ford Mondeo hjuloppheng opprettet av bublego
Hei

Jeg fikk bilen min igjen fra EU-Kontroll, og hadde en del 2er feil. Tenkte å se hva jeg kan gjøre selv, men finner ikke helt ut av hva de forskjellige delene er. Det står blant annet \"Bakaksel - dårlig innfestninger Skade langsgående bærearm.\" (punkt 5.2) Er dette tverrstaget bak? og så står det: \"brudd i fjærblad høyre foran\" (punkt 5.3) såvidt jeg kan se er det bare spiralfjær foran, er det denne de henviser til? Det siste jeg lurte på var: \"stor slakk i kuler foran\" (punkt 5.4) er dette bærekula de mener? eller er det krengningsstabilisatoren de henviser til, siden det står under punkt 5.4 -stabilisator?
Mer
12 år 6 måneder dager siden #4711 av Knut2009
Hei. Jeg skjønner at du stusser, men du kan jo alltids få en forklaring fra verkstedet. Det er vel kansje slitte foringer på bærearmen bak. Er det skade på bærearmen så må du kansje bytte den. Du må under bilen for å finne ut av dette og høre med verkstedet igjen. Du kan finne brukte bærearmer, men nye koster ikke så veldig mye. Det er brudd i spiralfjæren høyre foran og må byttes. Slakk i kuler foran er som regel nedre bærekule, men det burde de skrevet, for du har jo også kuler på styrestaget. Lykke til.
Moderator: PloosB
Tid til å lage siden: 0.085 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.