×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Ødelagt BMW 318i, 1991 mod

  • Woopmoulp
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 4 måneder dager siden - 11 år 4 måneder dager siden #7405 av Woopmoulp
Ødelagt BMW 318i, 1991 mod opprettet av Woopmoulp
Fikk et bitte lite problem i går da jeg var på tur hjem.
Oppdaget plutselig at det luktet litt rart i bilen. Tok en titt på temperaturen, og da var nåla på rødt. Det kom noen oppoverbakker, og etterhvert kom det en "kakling" ifra motoren. Samtidig begynte det å lukte verre. Vi valgt å stoppe i grevens tid, for i det jeg svinger inn på plassen stopper bilen i det jeg presser inn clutchen. Nå ryker det ganske så mye ifra området rundt motoren.

Kaklingen kom når vi kjørte bilen med litt lavt turtall, mens når turtallet var høyere var lyden på en måte borte.

Faren til ei venninne av meg var med å kjørte bilen hjem i dag, men måtte stadig stoppe fordi bilen ble alt for varm. Han sjekket også oljen. Og peileolja var blank og fin, mens den som var på motoren (?) var guggete og ekkel. Den har vann og bensin, så skal ikke være noe problem der. Ikke noe spesielt mye med hvit eksos.
Vannet koker og pipler.

Faren min er bilmekaniker, men er et stykke unna, så har ikke anledning til å komme å se på den. Han fryktet det var motoren som var gåen, mens faren til venninna mi mener det "bare" er toppen. Hva vil rep. evt koste, og vil du anbefale det?

Bmw 318i, 1991 mod. Motoren som står i nå, ble satt inn brukt. Den var gått 95 000 km da den ble satt inn, og jeg vil tippe den har gått 130 000 nå kanskje? Selve bilen har rulla 260 000 km.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.099 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.