×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

El. Feil 92 mod E36 320 coupe

  • Stendal
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 5 måneder dager siden #5056 av Stendal
El. Feil 92 mod E36 320 coupe opprettet av Stendal
Hei.

Har en Bmw 320icoupe 92mod, som jeg sliter litt med, fremvinduene, takluke, coupelyset og sentrallåsen, sluttet å virke over natten, har sjekket alle sikringene, reller, byttet comfort reelet etc etc... men ingenting hjelper.

Har søkt mye rundt på forskjellige forum, men ikke funnet noe, eneste folk sier er at jeg må bytte det comfort reelet under rattstammen, som sagt det er gjort. Håper du kan hjelpe meg litt her:)

Ellers på forhånd takk for hjelpen:)
Mer
12 år 5 måneder dager siden - 12 år 5 måneder dager siden #5057 av Raptor
Det som er det rare her er at dette er ikke vanligvis intergrert i hverandre. Her må en bare gå igjennom sikringsboksen, ledningsbrudd, dårlig jording osv. Nå skjer det mye her på senhøsten under kalde netter og lunkne dager. Da tenker jeg på kondens og vakkelfeil innunder dette osv.

For å ta en ting om gangen så er allt vedr. sentrallåsen eller signal fra nøkkel forenlig med antenneforsterker i første omgang. På min BMW 525DAT 2008 mod sitter denne oppe i bakluka under det øverste/deksel bremslys på midten. Denne boksen har ansvar også for radio, fjernlåsing osv.

Når det gjelder takluka og vinduer så må en bare lete videre. Sikringene kan være hele men irr etc.
i endene kan forårsake dårlig kontakt.

Uansett så vil en diagnose/feil avsløres på ethvert bilverksted som kan lese av dette vedr. problemstillingen her. Om det ikke er lagret noe feil vil isåfall dette være rart.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.111 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.