×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

OBDll scanner

Mer
14 år 3 uker dager siden #3704 av omega94
OBDll scanner opprettet av omega94
jeg lurer på vilken OBDll scanner jeg kan bruke på min opel. det er en omega 2.5 v6 caravan 1994 modell. den har OBDll kontakt, og jeg har prøvd to ulike scanner. en som brukes med en bærbar pc, og en håndmodell. men ingen av dem fungerte, begge ble testet på min 1994 og på en 1996 omega 2.0 16v. og i tillegg på en 1997 vectra 1.8 16v, men uten resultat.
Mer
14 år 3 uker dager siden #3705 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:OBDll scanner
Er programmet og hardware kompatibelt med ditt OS? Kjører du MS Vista kan det være problematisk vedr. drivere etc. Sjekk enhetsbehandling om hardware er listet eller oppdaget. Om ikke må en se om det er kompatiblet med det OS en bruker..Er det en USB tilkopling skal drivere lastes inn før en kopler til enheten.:whistle:

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
14 år 3 uker dager siden #3706 av omega94
Besvart av omega94 i emne Sv:OBDll scanner
takker for svaret, jeg vet at driveren skal legges inn først. og jeg har prøvd 6 forskjelige programmer i forsøk på å usb scanneren til å klare å lese feilkoder, men uten å lykkes. jeg har også prøvd en håndhold scanner, som ikke trenger en bærbar pc for å lese. den klarte heller ikke å lese feilkoder. og da står jeg hermed sjegget i postkassen, og trenger hjelp og råd for å finne den rette scanneren som går på omega 94-99 modell.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.120 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.