×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

BMW 525dA - iDrive

Mer
14 år 4 måneder dager siden #3398 av Uchiha
BMW 525dA - iDrive opprettet av Uchiha
Jeg har akkurat kjøpt en BMW 525dA 06 model med fullpakket utstyr og hele iDrive systemet er nytt for meg. Jeg får opp en feilmelding som sier at jeg må stoppe fordi et av hjulene kan være punktert! Ingen dekk er punktert, men jeg byttet til vinterdekk for 2 dager siden og feilmeldingen oppsto da. Noen forslag? :huh:

Jeg lurer forresten også på om noen vet hvordan man får stilt inn tv signlaene skikkelig? Jeg finner ingen kanaler... Og hvordan man stiller tid og dato? Jeg vet det høres ganske amatør aktig ut, men det står at jeg må sjekke owners manual for veiledning som selvfølgelig er på TYSK. :angry:

Håper noen kan hjelpe meg! :ohmy:
Mer
13 år 1 måned dager siden #4206 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:BMW 525dA - iDrive
Nå er vel dette noe sent svar men jeg har nesten samme noe nyere men en 525DAT. For at den skal informere om dekk så må dekket være med riktig trykk. Regner med at alle justerer trykket etter hjulskifte? Tid og dato stilles på meny..knapp ved siden av dreiehjul/navigasjonshjul bak gear.
Manualen fås ved bestilling på svensk. I min bil lå den på både tysk-engelsk og svensk. Jeg har vel allt det du lister men TV har jeg ikke brydd meg om da det kun kan sees ved at bilen står i ro/parkert.

SISTE: Vedr. dekktrykkindikasjon feil osv. så kan en resette dette på meny for service på dashbord via MENY. Dette bør kun gjøres når du selv vet at dekktrykk er riktig osv.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.101 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.