×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

ford

Mer
15 år 2 måneder dager siden #2385 av Tomch123
ford opprettet av Tomch123
Hei jeg har en ford scorpion 2 liter. Jeg har ikke sån sinsykt peiling på bil:p Så jeg lurer på om hva som kan væra feilen med den og om hva som jeg kan gjøre..

Det som er feilen er at når jeg bremser need så rister ratte sån sinsykt mye at jeg kunne ha teipa et milksake på rate og når jeg har stoppet så er den ferdig rista liksom. Er det bare en gumi foring som er slitt eller er det noe anna som er i veien da?
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2387 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:ford
Er rattet rolig når du kjører uten å røre bremsepedalen?
Sannsynligvis ikke. Tror det er skivene og dekkene som må avballanseres. D.v.s skivene må skiftes og dekkene avballanseres.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2389 av Tomch123
Besvart av Tomch123 i emne Sv:ford
Ja det er ikke noe særlig risting i rattet når jeg kjører nei. Det er liksom bare når jeg bremser ned at det rister noe sinsykt. Men kan det ha noe med dødgangen på rate å gjøre? for jeg kan svinge litt brått til begge sider før bilen svinger liksom.?
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2390 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:ford
Mest sannsynlig skivene som er slitt og blitt ujevnt slitt p.g.a tidligere uballanse i hjul. Dødgangen skal være meget stor om det rister, men ikke slik du beskriver. Om rattet kan justeres utt/inn så sjekk her også etter slakk men jeg mener bestemt det er skivene. Rustne skiver, ujevn slitasje osv. kan gi masse uballanse

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
15 år 2 måneder dager siden #2391 av Tomch123
Besvart av Tomch123 i emne Sv:ford
aha.. Men da takker jeg for det du har svart for meg:D.. Nå har jeg fått en formening om hva det kan være.. Så får vi se om jeg får løst det på et vis;)
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.130 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.