×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Honda Civic

Mer
16 år 6 måneder dager siden #1132 av Rod
Honda Civic opprettet av Rod
Hei!

Hvordan er Honda, motormesig?
Ser på en 93 mod. Den ha gått 200000 km. Går den noe særlig mer?

Takk for hjelpen.
Mer
16 år 6 måneder dager siden #1133 av Raptor
Ville nok sett etter noe annet. Bilen er 14 år!
Honda er vel ikke akkurat den bilen som ruster minst så her må jeg bare si - vær varsom og sjekk mer enn en gang. Spesiellt bæreenheter, motorfester, oppheng osv. osv. Selvfølgelig har jo dine evt. bil og mekkekunskaper noe å si. Hvor mye koster bilen da jeg forstår det er en bil som du vurderer å kjøpe..Få en kyndig med deg - uansett. Det kan lønne seg. Lykke til.<br><br>Endret av Raptor, den 20/09/2007 22:59

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 6 måneder dager siden #1134 av Rod
Besvart av Rod i emne Sv:Honda Civic
Vel, er litt rust på den. Ved hjulbuene, men bilen er jo tross alt 14 år, så det er vel helt normalt.
Nytt eksosannlegg, clutch, bremseklosser og dynamo.
Jeg kjører nå en elantra, 94 mod, 170 000 km. Hondaen er vel bedre selv om den har gått 30 000 mer og er ett år eldre? Er jo mer kvalitet?

Bilen har ikke noe pris. Jeg ble bedt om å gi ett bud. Men dette er en kamerat av meg så vil ha manges mening slik at budet blir godt for begge parter.

Noen forslag?
Mer
16 år 6 måneder dager siden #1135 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Vanskelig...
Ikke har jeg sett eller testet bilen. 30 000 km mer eller mindre kan vare ok, men det spørs hvordan den er kjørt, vedlikeholdt som oljeskiftintervaller etc. Jeg tenker da også spesiellt på hvordan den er kjørt. 200 000 km har aldri vært en bil aktuellt å kjøpt for meg.

Vedr. rust i hjulbuer. Dette kan vanligvis kun bli 100% om ruststedet sandblåses og at dette gjøres av kyndig person med dertil behandling forsegling av blåste felt. Om ikke kommer det igjen etter kort tid. Men uansett uten å teste, se eller m.a.o. prøvekjørt bilen så må det bare bli et være eller ikke være. Bilens pris har du heller ikke nevnt.<br><br>Endret av Raptor, den 21/09/2007 19:30

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 6 måneder dager siden #1136 av Rod
Besvart av Rod i emne Sv:Honda Civic
Den har ikke noe pris. Ble bedt om å gi ett bud. Er veldig usikker selv, så derfor ber jeg om råd her. Hva hadde vært en ok pris å gi for den?
I utgangspunktet er ikke en bil som har gått over 200 000 så veldig fristende.
Jeg vil bare ha en som er hakket bedre enn den jeg har. Som en fattig student skal jo ikke den brukes i all evughet. Er snakk om ett par år, maks!

Sånn, uten å tenke på alle detaljer. Er en honda civic, en bedre bil enn en elantra? Selv om den har gått 30 000 mer og er ett år eldre?
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.097 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.