Og nok en gang et spørsmål fra bilcrosseren!

Og nok en gang et spørsmål fra bilcrosseren... Varmeapparatet er frakoblet(plugget).. Kan dette være problemet, enkelt og greit? Bilen blir vel raskere hvis den har den perfekte temperaturen?? Angående vannpumpen som mangler to skruer, så knakk de etter jeg fikk bilem og bilen har ikke kjørt løp siden.. Men, jeg har jo stått og kjørt dne på oppimot 6000RPM en del ganger, den har stått og gått på tomgang en god del, og den er tett enda.. Men det er kanskje litt kjip om jeg kommer på banen,og så plutselig ser det ut som om motoren står i full fyr... Angående reklamen så er panseret opptatt allerede dessverre, eller dvs heldigvis!:) Og jeg mente kjøre meg til og fra banen,hehe.. Selve kjøringen vil jeg ta meg av selv, men skal helle ta kontakt når jeg kjører noe heftigere:) Skal skrive det på døren, og så kan dere håpe det ikke blir skrapt vekk.. Takker og bukker for en supertjeneste her!  
Bil: Opel Ascona med 1980 Opel Manta(?) motor- 2.0E   Modell: 7780   Km stand:  begynner å bli litt..

Hilsen
  Robert Lund


Svar:
Når du plugger noe som skal være åpent så vil det si at du ber om problemer og det er mye mulig at det er her årsaken ligger, dersom det ikke er vanvittig feilkobling på vannslanger da! Vannpumpa kan lekke etter hvert men når er ikke godt å si! Takker for reklameringen og kjør fint!! Velkommen tilbake til bilinform.

Klikk her for å spør bilmekanikeren

Legg til kommentar

Sikkerhetskode
Vis ny kode

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.