×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

golf 3 Glødelampe

  • Vidar Våge
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 3 måneder dager siden - 10 år 3 måneder dager siden #10564 av Vidar Våge
golf 3 Glødelampe opprettet av Vidar Våge
Min (golf 3 tdi 1996 model stv) som jeg nettopp har kjøpt har litt småfeil som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med :).

Av og til så stopper den ikke på nøkkel, (har skiftet tenningsats bak), men jeg kan vri om tenningen,ta ut nøkkelen og dra ned blinkbryter, og DA stopper den hehe!!!!, NOEN som veit hva jeg kan gjøre der??.

Mitt andre problem er at glødelampa starter å blinke ca 1 minutt etter start, og stopper ikke å blinke før bilen stoppes!!!, noen som har aning hva som kan gjøres der??.

Nå skal det også nevnes at den hadde vært på NAF test før jeg kjøpte bilen, hvor di ikke fant feil i systemet, men at glødelampa som blinker ikke var noe å bry seg om!!!, problemet er bare at den er jævla IRRITERENDE under kjøring!!, så jeg på legge en 1 lighter dær for å slippe mesteparten av blinkinga hehe.

Har og blant annet sjekket et innlegg fra bilforumet fra 2010 angående glødelampa, hvor noen nevnte:

bremselys/pærer!! det funker, eneste plass jeg IKKE får lys, er i bagasjerom når jeg åpner luka bak, har skiftet pære og sikring er ok.

rele nr 109, tok ut og starta, men lys kom uansett

ps,ønsker og å høre om noen kanskje har deler å selge/gi bort liggende som jeg behøver :).

* Viskermotor m/arm bak.

* tåkelys m/blink i fanger foran, er bare fake refleks med blink nå.

* komplett vindusheis med sveiv høyre foran.

* Viskerarm høyre foran.

Håper på NOEN svar, hilsen frustrert fra lofoten og takker for alle svar på forhånd
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.095 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.