×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Serviceintervaller Vw Golf TDI

  • TCK.
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 6 måneder dager siden #10295 av TCK.
Serviceintervaller Vw Golf TDI opprettet av TCK.
Har en leasing avtale på en golf TDI hos vw nå. Den går ut 19.11.2012. Var hos vw istad da de har tatt en takst på bilen, intet negativt funnet. Dette fikk vi beskjed om muntlig.
Bilen har gått 29600 km. Har hatt sevice på bilen 2x allerede. (kr 8000 tilsammen) .Forhandler hos vw sa til meg at dersom jeg kjøpte ny bil hos de så skulle jeg slippe å betale for service når jeg leverte inn bilen. Dersom jeg ikke kjøpte bil hos de så skulle jeg bare betale kr 2000. Det jeg ikke helt skjønner er serviceintervallene. Bilen er ikke småkjørt, og ikke kaldstartet ofte. Har heller ikke dradd tung last eller hat mye last i bilen. Forklarte dette for selgerene. Han mener bilen selv sier ifra når det er service da den selv leser av mitt kjøremønster..... Til tross for at bilen har gått sååå lite kan de da kreve at jeg må betale halvparten av en service til på den? Jeg har ikke tenkt å lease ny bil hos dem, dette vet ikke selgeren. Noen tips eller erfaringer på hvordan disse serviceintervallene fungerer??
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.075 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.