×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Volvo 240 B230A Co

Mer
10 år 4 måneder dager siden #10531 av Tom Turbo
Hei, har da kjøpt meg en Volvo 240 som har stått i 2 år uten å ha vært i bruk. Jeg sendte den inn til eu godkjenning sånn som den var og var litt bremser og slikt som må skiftes. Eneste jeg ser på som et problem er at Co nivået var på cirka 7.6 av tillatte 4.5. Da lurer jeg på om dette er noe som går seg til når jeg bytter fordeler, plugger, olje, reg reim, justere inn tenninga og luftfilter eller må den inn på verksted for å få justert på forgasseren ? Også har den et problem med at når den går og jeg skrur av tenninga så pleier den å stå og hakkle og riste litt etterpå før den stopper helt. Ellers så har jeg hørt at for å få en fin co måling kan jeg kjøre tanken nesten helt tom før etterkontrollen og dynke på 2 flasker med kondensfjerner og fylle tanken stapp full rett etterpå.

Dette er en Volvo 240 fra 1986 med B230A og har gått cirka 350 000.
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.110 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.