×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Tyvstrøm i corolla

  • Karen.
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 3 måneder dager siden #7469 av Karen.
Tyvstrøm i corolla opprettet av Karen.
Hei! Jeg eier en Toyota Corolla xli 93mod. Det er en helt grei og fin bil,men blir enda bedre og mer driftsikker etter at jeg har fått skiftet div ting på den.. Her en dag glemte jeg å slå av lysene. Jeg fikk på lys,vifte,cd'spiller osv,men motoren startet ikke. Den ville heller ikke starte når det ble brukt startkabler,men med trillstarting funket det. Likevel fortsatte batteriproblemet,og jeg måtte trillstarte bilen flere ganger.. Jeg kjøpte nytt batteri og renset strømledningsfestene,og bilen funka.. MEN,der igjen,etter den hadde stått i noen timer etter mange timer kjøring,ville den ikke starte igjen.. Jeg så nøye over bilen,etter all mulige strømtyver,og fant ut i går at det var cd'spilleren som var synderen.. Jeg koblet den ut,og har ikke hatt noe problemer det siste døgnet nå.. Etter en kjapp tur på butikken,ville ikke bilen starte igjen! Jeg forsøkte trillstarting,men pga at det ikke var nok helling i bakken fikk jeg det ikke til selv..Jeg prøvde likevel å starte bilen,og så starten den igjen.. Va kan være problemet? Og hvorfor skjedde strømproblemet etter at lysene hadde stått på en natt,og hva er en annen mulig strømtyv?.. Jeg har ingen god bilhjerne,så jeg trenger noen gode tips til hva det kan være og hva jeg kan gjøre.. Har ikke råd til verksted,men klarer å få fikset ting selv med råd om hvordan jeg gjør det..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.102 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.