×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

hiace motorbytte 2l-t

  • Haugland K S
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 9 måneder dager siden #12157 av Haugland K S
hiace motorbytte 2l-t opprettet av Haugland K S
Toyota hiace 1997 2 wd, 2l-t motor, kort type, 425000km, regreim røket, bøyd ventiler, brukket bolt til kulelager til venstre for servopumpehjulet, sitter knekt i blokka, anser det som billigere å bytte motor, ca 5500 for brukt motor.
Hei.
Jeg holder på å bytte motor i hiace 2wd 2l-t motor, 97 mod. jeg har "kobla" fra mesteparten av motoren unntatt noen koblinger og starteren, lettere å komme til etter forstilling er fjernet. jeg begynte å demontere forstilling, da jeg lurer på om traversen sitter i 4 store bolter under og 4 mindre bolter i sammenheng med motorfestene? har løsnet bærebro, bremseslange, sensor fra hjulene, stabstag. så hjulnavene er helt løse, må jeg støtte opp motor idet jeg løsner forstillingen? hvor mye veier slik en motor ca? hva er beste måte å få ut motoren fra bilen på? hvor høyt må jeg jekke bilen? jeg har ikke løftebukker. setter pris på litt hjelp, ettersom jeg føler jeg bruker lang tid, skrudd i 3,5 dager nå, og ikke fått ut motoren ennå, men første gang jeg bytter motor i en bil.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.137 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.