×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Nissan Primera P10 1,6 94 modell, stasjonsvogn

Mer
13 år 9 måneder dager siden #3881 av mac.user
Strømgeneratoren til bilen leverte ikke strøm til batteriet, så batteriet ble tømt etter kort tid kjøring. I instrumentbrettet var batterisymolet på hele tiden. Vi lå bilen stå noen uker mens det var kold og kjedelig ute, og kjørte med en anden bil.

Vil starte bilen idag - ingen problem med generatoren så langt, og ingen kontriolllampe lyser lenger, men håndbremsen har satt seg fast, dvs. den er helt slapp, uten motstand (opp eller ned det samme), og jeg kommer ikke em mm frem. Med trommlene bak er det desverre ikke så enkelt som i front. Må jeg trekke av tromlene og løsne caliperne igjen? Hadde aldri et slik problem med noen av de mange ulike biler jeg hadde gjennom et langt liv... Nissan er ellers i veldig god stand, så dette kom litt overraskende.

Fins der enkeltere måter som ikke tar så grusom mye tid ? ( Bare dra den igang, vil kanskje ødelegge en del i tromlene, og kan jeg så stole på bremsene etterpå ?)


1000 takk til vedkomne som kan gi en nyttig tilbakemelding, setter stor pris på det !
Følgende bruker(e) sa Takk: Gelan.30
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.076 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.