×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Gjør det selv

Mer
18 år 1 måned dager siden #345 av Bilmekanikeren
Jeg er en bilmekaniker som ikke lenger jobber i et bilverksted, og trenger et sted hvor jeg kan fixe min bil i Oslo. Det eneste "gjør det selv" verkstedet jeg fant, var i Bergen (www.kvikkisen.no/ ). Vet De om noe lignende i Oslo?
  • Øivind
  • Besøkende
  • Besøkende
17 år 11 måneder dager siden #394 av Øivind
Besvart av Øivind i emne Re: Gjør det selv
På bensinstasjonen(Statoil?) ved Bjerke Studentby var det GDS-hall i fjor. Antar den fortsatt er tilgjengelig.

mvh/Øivind


Jeg er en bilmekaniker som ikke lenger jobber i et bilverksted, og trenger et sted hvor jeg kan fixe min bil i Oslo. Det eneste "gjør det selv" verkstedet jeg fant, var i Bergen (www.kvikkisen.no/ ). Vet De om noe lignende i Oslo?

  • Øivind
  • Besøkende
  • Besøkende
17 år 11 måneder dager siden #395 av Øivind
Besvart av Øivind i emne Re: Gjør det selv
På bensinstasjonen(Statoil?) ved Bjerke Studentby var det GDS-hall i fjor. Antar den fortsatt er tilgjengelig.

mvh/Øivind


Jeg er en bilmekaniker som ikke lenger jobber i et bilverksted, og trenger et sted hvor jeg kan fixe min bil i Oslo. Det eneste "gjør det selv" verkstedet jeg fant, var i Bergen (www.kvikkisen.no/ ). Vet De om noe lignende i Oslo?

Mer
17 år 8 måneder dager siden #462 av Bilmekanikeren
Gjør det selv verkstedet


Gjør det selv verkstedet fins på statoli på bjerke i oslo men du må ha verktøy selv. Koster ca 90 kr pr time.
Mer
16 år 8 måneder dager siden #1057 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne Sv:Gjør det selv
Sitat

HAR NOEN BEHOV FOR ET STED Å SKRU BIL/EVT VINTERLAGRING AV BIL SÅ HAR JEG NOEN LEDIGE PLASSER IGJEN!!!
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.125 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.