×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Reklamasjon?

Mer
15 år 10 måneder dager siden #1558 av Rod
Reklamasjon? opprettet av Rod
Har nylig kjøpt en bil, for to uker siden.
Jeg ble fortalt av selger hos forhandler at det skulle kjøres service på den før levering og skulle leveres \"som\" EU-godkjent i og med at ifølge han så kan mann ikke godkjenne bilen før den egentlig skal inn (oktober).
Samme dagen, etter å ha vasket den litt, ville ikke bilen starte. Batteriet var flatt og ingenting var på slik at det skulle tappes, så dette er en feil som selgeren ikke har informert meg om. Tviler på at noe slikt skjedde på dagen. Måtte ha startkabler ofor å få start på den. Slik har det vært hver eneste dag siden. Hver morgen må jeg ha hjelp for å starte den. I natt koblet jeg ut batteriet og på igjen idag før jeg skulle ut. Da gikk alt fint. Men klarte å kvele motoren på vei inn i en rundkjøring og fikk ikke startet den igjen. Har også pusset med stålbørste på begge polene, uten bedring.
Mest sannsynlig er det en lett feil å ordne for de som vet og kun en bagatell.

Det jeg lurer på er;
Bilen ble solgt uten garanti.
Har jeg noe å stille opp med, når jeg mener den ikke har fungert som den skal fom dag én?
Har ringt dem mange ganger, men de har aldri mekanikeren til stedet og jeg får beskjed om at jeg blir kontaktet senere, uten at noe skjer.

Noen som har vært borti noe lignende eller har forslag til hva jeg kan stille opp med?<br><br>Endret av Rod, den 09/05/2008 18:10
Mer
15 år 8 måneder dager siden #1755 av kjetilh
Besvart av kjetilh i emne Sv:Reklamasjon?
Her er det nok bare å bite i det sure eplet og innse at du må koste det som skal til selv.. å kjøpe bil uten garanti er en risikosak, og man bør gå grundig over bilen før man handler.. feilen på bilen din er nok helst en bagatell, som ikke blir for kostbar!
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.104 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.