×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

passt 2000 mod alarm hjelp!!

Mer
16 år 1 måned dager siden #1342 av anncicilie
hei hei.. jeg har en passat 00mod.. hver gang jeg skal låse bilen(sentrallås) starter alarmen.. dette er et problem for meg og mine naboer:dry: hvorfor skjer dette?
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1560 av Uskyldig
anncicilie skrev:

hei hei.. jeg har en passat 00mod.. hver gang jeg skal låse bilen(sentrallås) starter alarmen.. dette er et problem for meg og mine naboer:dry: hvorfor skjer dette?


Hei da vil jeg ha spurt meg selv om det kan da være at du ikke har alarmen satt opp i mot sentrallåsen og at det da kan være en koblingsfeil jeg har hatt det samme selv og da var det bare det at dem har satt feil ledning på feil sted :( så det kan jo være det at det er slik hos deg også

HM SERVICE DIN BESTE LEVRANDØR PÅ SIKKERHET OG MASSE ANNET :D VELGER DU OSS BLIR DU ALTID FORNØYD :D
Mer
15 år 10 måneder dager siden #1642 av vgiller
B) Det kan være \"comfortstyringa\" den elektroniske styringsenheten som er gåen, har en passat 97 og hadde samme problemet med den og løsningen var å skifte styringsenheten
Mer
15 år 9 måneder dager siden #1691 av royern
Heisann har hatt det samme problemet selv og det viste seg å være brudd i ledningsnettet i gulvet på førersiden foran setet men det kan også være problemer med låsekassen i førerdøren din
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.379 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.