×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

ëksosanlegg og kn

Mer
17 år 3 måneder dager siden #570 av mazda323f
Hei! Først og fremst vil jeg si at det er flott med en side der en kan snakke om bil. hehe... :lol: 8) :D

Jeg har en mazda 323f 1991 modell 16v 1,8i . har tenkt på å sette en knfilter og eksosanlegg etter kat. fra simons. Men jeg har hørt at det er ikke alltid det hjelper , det er noen som sier effekten av bilen kan bli mindre også... er det sant? Og at det lager mye lyd uten at det blir noe mer ut av bilen , enn det var før??

Håper på svar hislen
Mazda 323f :lol:
Mer
17 år 3 måneder dager siden #574 av Bilmekanikeren
:P Når det gjelder å sette på KN filter og sette på et effektanlegg så er det delte meininger om dette. Når du har montert disse tingene så vil du få en råere lyd utvilsomt og mange får en god følelse bare av dette. Når det gjelder effekten så vil det være litt avhengig av hvor stor motor du har og hva du eventuelt har gjort med motoren :lol: . Det skal etter manges mening gi bedre effekt på høyt turtall men det kan man kun vite dersom man foretar en måling på en såkaldt rullende landevei, ikke sant? :D
Mer
17 år 2 måneder dager siden #662 av mir786
Besvart av mir786 i emne Re: ëksosanlegg og kn
Jeg har ett skiftet eksos/effekt anlegg + KN.
Det lager en ganske rå lyd ja som mekanikern sier, det kommer når man er i ca 3000 omdreininger, ihvertfall på min mazda 626 2.0

jeg kjøpte bilen sånn så jeg vet ikke om det ble bedre.
Mer
13 år 6 måneder dager siden #4038 av Dalla
Besvart av Dalla i emne Sv:Re: ëksosanlegg og kn
hvor får mann tak i effektanlegg og KN filter? koster det masse?
Moderator: ivar
Tid til å lage siden: 0.119 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.