×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

instruksjonshefte ford focus

Mer
17 år 11 måneder dager siden #377 av eirikkastnes
Kan noen hjelpe meg??
Har kjøpt en Ford Focus stv tddi 03 mod fra forhandler (ikke ford forhandler). Bilen er bruktimportert fra Tyskland og dermed er instruksjonsheftet til bilen på tysk! Dette språket behersker ikke jeg. Hos Ford forhandlerne får jeg beskjed at de ikke gir/selger "ekstra" instruksjonshefte. Dette kommer fra Ford sentralt. Helt teit spør du meg!! Noen som har tips???

I tillegg har jeg jeg orginalt navigasjonssystem i bilen (Blaupunkt spiller). Der er det også en instruksjonshefte "Ford travel pilot". Dette er også på tysk!! Noen som vet hvor man får tak i et slikt hefte på norsk??

Tilslutt: Noen som vet hvor man får tak i en cd-plate over norge/norden til navigasjonssystemet i bilen min?

Hilsen Eirik
Mer
17 år 11 måneder dager siden #378 av artkjan
Merkelig at forhandler ikkje vil hjelpe deg med instruksjonsheftet. :evil:

Står det et modelnr. på navigasjonssystemet?
Plate til systemet ditt rekner eg med at bilradiospesialisten fikser greit :D
www.bilradiospes.no/index.php?aID=58&ids=artID
Mer
17 år 11 måneder dager siden #403 av silverado
Hei.
Jeg har også kjøpt en Tyskimportert Focus 2002 mod. Da jeg fikk den ringte jeg til Ford forhandleren der jeg bor for å kjøpe ny instruksjonsbok. Han hadde ikke den men han sendte meg en pdf datafil på 5 mb som var tilsvarende den norske inst.boken. :D Hvis du er intressert i den kan jeg sende den til deg. Jeg har også Travel pilot radio. Jeg tror at den egentlig heter RNS 4. Kjøpte ny CD for Skandinavia av en Blaupunkt rep. idag. Det er bare å be om CD for Travel Pilot DX.
Den kostet 1200kr.
Mer
17 år 10 måneder dager siden #411 av sux

Hei.
Jeg har også kjøpt en Tyskimportert Focus 2002 mod. Da jeg fikk den ringte jeg til Ford forhandleren der jeg bor for å kjøpe ny instruksjonsbok. Han hadde ikke den men han sendte meg en pdf datafil på 5 mb som var tilsvarende den norske inst.boken. :D Hvis du er intressert i den kan jeg sende den til deg. Jeg har også Travel pilot radio. Jeg tror at den egentlig heter RNS 4. Kjøpte ny CD for Skandinavia av en Blaupunkt rep. idag. Det er bare å be om CD for Travel Pilot DX.
Den kostet 1200kr.



Hei,jeg også har kjøpt en Ford Focus som er importert fra Tyskland.Kan du være så snill og sende meg inst.boken ??

PS. Alle som er interesserte i navigasjonsCD,bare ta kontakt med meg.Jeg har Blaupunkt Teleatlas Skandinavia DX 2003-2004 og den fungerer helt perfekt !!!
Moderator: ivar
Tid til å lage siden: 0.098 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.