×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Nye høytalere i golfen min

Mer
18 år 4 måneder dager siden #187 av zpagetti
Jeg har kjøpt en 95 mod golf, med et skikkelig kjipt lydbilde, noe jeg ønsker å endre på så fort som mulig!
Men jeg er ganske grønn på området. Bilen har kun høytalere framme i dashbordet, mens "høytalerbrønnene" er tomme i alle fire dørene. Kan jeg sette inn høytalere her selv, og hvordan skal jeg trekke kabelene? Må jeg rive hele interiøret fra hverandre for å få kablingen sjult? Har sett noen golfer med en liten diskant like ved dørhåndtakene i baksetet, har denne noen effekt, bortsett fra det visuelle?
Mer
18 år 4 måneder dager siden #194 av Mekaniker1
For og få høytalere i dørene på bilen, kan du på golfen montere dem i de tomme høytaler brønnene.Du får komplette sett til dette.
Du må strekke ledning til alle dørene, dette gjør du gjennom den orginale gummigjennomføringen helt framme på døren inni bilen, ledningen ligger du under listen som er på gulvet helt ute med døren, denne vipper du opp.

Ledningene strekker du frem til cd-spilleren eller bak i bagasjerommet til forsterkeren.

Når du kjøper høytalere så kjøp 2 veis, da er det diskant med, biler som har diskant i døren oppe med håndtaket har den for og få lyden best mulig mot lytteren, skal du kun ha god lyd i bilen og ikke gjøre så mye av det, så trenger du ikke stresse med sånt.
Moderator: ivar
Tid til å lage siden: 0.089 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.