×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Service, prisgaranti, møller bil og andre biler

  • jx2iqhvx362ln
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 6 måneder dager siden - 11 år 6 måneder dager siden #7038 av jx2iqhvx362ln
Leverte inn Poloen til Møller Bil Skøyen for service, og ble lovet at de hadde prisgaranti om man klarte å finne tilsvarende tilbud andre steder.

Ringte til Snapdrive, fikk tilbud om eksakt samme service, med full garanti på arbeid og verksteddeler. Men 5000,- i stedet for ca 7500,- hos Møller. Ringte BilExtra som kunne gjøre det samme for 4800,- og i tillegg gi 1 års mobilitetsgaranti.

Møller fikk tilbudene skriftlig, og fikk som svar fra møller at de ikke var interessert i å matche dette siden det ene tilbudet var noen uker gammelt og det andre var for billig (!).

Konfronterte med at prisgarantien faktisk forplikter, og fikk ikke noe svar.


Hva gjør man med slike luringer? Møller har allerede lurt meg for reklamasjonen på Webastoen på dieselbilen (nektet å se på bilen, sagt at bilen er litt kald om vinteren etc - måtte til 3de parts verksted for å fastslå at Webastoen var død) og nå fikk de nesten lurt meg på en svinedyr service ved hjelp av falske løfter om prisgaranti.

Spørsmålet er bare om en garanti fra Volkswagen Norge og Møller er verdt noe som helst, når man ikke en gang klarer å respondere seriøst på en enkel prisgaranti.

Finnes det andre seriøse VW verksted i Oslo? Snap Drive er forsåvidt bra, og får jobbe mer på bilen, men det må vel finnes en seriøs VW-autorisert forhandler i norge?
  • Catti
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 4 måneder dager siden #7383 av Catti
Hei.

Prisgarantien til Møller Bil går ut over at det ikke er noen rabatter med i denne prisen.
Altså at prisen som er oppgitt i pristilbudet, er uten noen som helst rabatt av noen slag.
Er det et skriftlig tilbud (som ikke er gammelt, helst ikke mer enn en dag og to) skal prisgarantlien mache dette.

Det med webastoen går litt ut på hvor gammel den er, om alle forhåndsregler er fulgt o.l.


Jeg mener og huske at du også får 1 års mobilitetsgaranti med service. (Jeg kan ta feil av dette, evt om man må betale litt ekstra for det. Er litt usikker)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.191 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.