×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Skrikelyd i clutchen...?!

Mer
13 år 5 måneder dager siden #4047 av ramramoona
Hei!

Har en Volvo S40, og i mars mnd.dette året, ble clutchen skifet fordi jeg hadde en skrikelyd der.
Ifølge mekanikeren måtte clutchen byttes.
Så ble gjort, og skrikelyden ble borte.
Kjempeglad var jeg, og det var deilig å bli kvitt den lyden.
Men nå er lyden tilbake!!!
En clutch kan da ikke bli slitt eller hva det er etter så kort tid??
Har kjørt ca.5-6 000 km siden mars.
Har tatt kontakt med verkstedet, og de ville høre lyden.
Da kom det selvfølgelig ingenting, og jeg klarer ikke å provosere den frem...enda.
Tok en stund før jeg klarte det forrige gang, men det er akkurat samme lyd, fra samme sted, og den begynner på samme måte.
Avtalen var at jeg skulle fortsette til jeg klarte å provosere den frem, slik at de fikk høre.
Hvordan forholder jeg meg til det med garanti på den nye clutchen, hvis det er den, eller hva annet kan det være som gir like symtomer som den gang før de skiftet clutchen?
Og det kan tyde på at det var den....den gangen, for da ble jo lyden helt borte...til nå:-((
Men nå er liksom ikke verkstedet så bastante på at det kan være clutchen.....HMM.....kan det ha noe med at det ikke var DE som betalte for den, men at det er annerledes nå?!Nå har jeg jo faktisk en ganske ny clutch, med garanti fohåpetligvis, men samme lyd er tilbake.
Kanskje kommer de pluselig med en annen årsak,uten at de nevte det sist, bortsett fra å henge seg opp i en ny kostbar clutch?!
Jeg bare undrer.....

Takker pent hvis jeg kunne fått et svar fra en utenforstående og nøytral bilmekaniker:-))

Vennlig hilsen Ramramoona
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.102 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.