×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Skoda Fabia 2003 strømproblemer?

  • Tveito s
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 2 måneder dager siden #11110 av Tveito s
Skoda Fabia 2003 strømproblemer? opprettet av Tveito s
Min Fabia (2003 modell, ca 95000km) begynte å fuske ved oppstart og tomgang i våres. Symptomene er risting/ ujevn motordur ved start, og i blant på tomgang. Varsellampe for antispinn lyser gult, oljelampe lyser gult og i blant lyser også temperaturindikator (selvom bilen er helt kald). Problemen lot seg først "løse" ved å skru av tenningen, vente litt og tenne på nytt, men de tiltok etterhvert så bilen ikke kunne kjøres uten hoppende gange og juletrebelyst dashbord... Nå har den vært fire turer hos Møller bil, totalt kostet ca 6000 og problemet er som før... Så jeg vil gjerne ha innspill. Møller har byttet plugger og coil, og både olje og kjølevæske er i orden. Jeg tror problemet er knyttet til strøm (men det kan være feil...) for når bilen først går og er varm er det mindre problemer. Og lampene som lyser (det har til tider blinket i flere, servostyring, temperatur, olje og antispinn er vanligst) ser ikke ut til å ha noe konkret med problemet å gjø re, mer en feil i de elektriske signalene. Hvilke komponenter bør jeg sjekke? Drar gjerne tilbake til møller, men har lite lyst til å betale nye tusenlapper til ingen nytte.
Mer
9 år 2 måneder dager siden #11113 av Knut2009
Hei.
Hvis Møller ikke får feil på diagnostiseringen så er det vanskelig å finne feilen.
Sjanser er jo at noen har vært borti samme problem og forteller om det. Lykke til.
Moderator: PloosB
Tid til å lage siden: 0.112 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.